Tahniah PAS Rembau - sedia tabung bantu pelajar ke IPT

Hallo sobat blogger semua !, pastinya dalam kondisi yang sehat wal'afiat bukan sobat semua ? Amiin. Kita akan mencoba mengangkat bahasan tentang Tahniah PAS Rembau - sedia tabung bantu pelajar ke IPT."

Harakahdaily

Hazayani Zakaria, 15 Mei 2012
KUALA LUMPUR, 15 Mei: Lajnah Kebajikan PAS Kawasan Rembau mengambil inisiatif membuka tabung untuk membantu pelajar-pelajar kurang berkemampuan melanjutkan pengajian ke institusi pengajian tinggi.

Adun Paroi, Taufek Abdul Ghani (gambar) berkata, masih terdapat pelajar yang tidak melanjutkan pengajian walaupn mendapat tawaran yang bagus kerana masalah kewangan.

Sehubungan itu, tabung ini diwujudkan bagi membolehkan orang ramai menyalurkan bantuan untuk diberikan kepada mereka.

"Lajnah Kebajikan PAS Rembau menyeru kepada semua masyarakat agar lebih prihatin untuk mengenal pasti para pelajar yang menghadapi masalah sedemikian di kalangan sanak saudara, jiran tetangga serta ahli kariah," katanya yang juga Pesuruhjaya PAS Negeri Sembilan dalam satu kenyataan.

Orang ramai yang ingin menghulurkan bantuan kepada pelajar yang mempunyai masalah yang disebutkan tadi di DUN Paroi, Chembong, Kota dan Rantau yang berada dalam Parlimen Rembau boleh berbuat demikian� melalui akaun berikut:

Nama akaun: PAS Kawasan Rembau
Bank: Bank Islam (Cawangan Seremban)
No akaun: 05-012-01-007334-7

Mereka juga boleh menghubungi terus Ketua Lajnah Kebajikan PAS Kawasan Rembau, Haji Roni."
Source : http://idahsalam.blogspot.com/2012/05/tahniah-pas-rembau-sedia-tabung-bantu.html

         Demikianlah yang dapat kami sampaikan mengenai Tahniah PAS Rembau - sedia tabung bantu pelajar ke IPT yang menjadi bahasan kita kali ini, tentunya banyak kekurangan dan kelemahan kerena terbatasnya pengetahuan saya dan banyak berharap kepada para pembaca yang budiman untuk memberikan kritik saran kepada saya. Semoga tulisan ini dapat bermanfaat bagi saya khususnya dan para pembaca. Aamiin !



Video yang berkaitan dengan Tahniah PAS Rembau - sedia tabung bantu pelajar ke IPT


Related Post

Previous
Next Post »